Direktlänk till inlägg 2 november 2011

Hemma och är trötter.

Av Emma Bävermalm - 2 november 2011 12:12

Rediga jag gick sju idag för ta morgonen hos hästarna och för att vara snäll mot bästa Sara som lånar ut hästar till mig och syrran. Men det va riktigt segt att gå men det gick jag och jag klarade det! 

Blev ingen avancerad ridning idag utan de fick gå en tur i skogen med bara skritt för ta det lugnt så imorgon blir det busa i skogen igen, ingen paddock, usch va tråkigt! + att de ha gått i paddocken tillräckligt mycket de senaste dagarna. 

Så nu är det bara att vila upp sig till clerounden som är ikväll. Jag är trött så kanske ska gå och lägga mig i sängen en stund.


Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Bävermalm - 13 november 2011 15:13

Duktig som jag är så gick man upp 09:20 idag och åkte till stallet direkt efter frukosten. Och man gick och la sig vid 02:00-tiden och det var sjukt länge sen jag var uppe så länge.  Så nu har jag ätit och är mätt i min mage och varit i stallet pus...

Av Emma Bävermalm - 12 november 2011 20:42

Tillbaka till plugget efter härligt stall med underbara hästar. Idag red jag faktiskt en syrrans medryttarhäst Cim och hon hade då min lilla häst med namnet..??? Vad hette han, riktiga namn alltså!  Vi tog oss ut en sväng i skogen så hästarna fick ...

Av Emma Bävermalm - 12 november 2011 10:58

Vaken, är jag faktiskt klockan 10 idag... Idag blir det plugga, plugga, plugga och ännu mer plugga + stallet. Vet ej när det bli men någon gång blir det i alla fall. Jag har sovit gottigott i natt hihi.   Måste plugga! Ha det gött ...

Av Emma Bävermalm - 11 november 2011 21:51

Jaha, vad ska man säga? Jo, att jag har ridit världens finaste häst idag nämligen Tessan. Tränaren hade inget och klaga på så jäkla roligt att höra.. ÄLSKAR DIG TESSAN!! Det var i alla fall markarbete som stod på schemat idag och det är lite svårt at...

Av Emma Bävermalm - 11 november 2011 09:01

Hade som sagt ingen tid och blogga igår men ska försöka blogga lite idag!    Inställ matte på morgon, börjar egentligen 09:30 men börjar 10:30 istället och det är skönt även om det bara handlar en liten timme så kan jag sitta hemma halv timme til...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards