Direktlänk till inlägg 8 november 2011

Passet med bebisen

Av Emma Bävermalm - 8 november 2011 19:57

Skolan har varit bra och väldigt kort som tur är ... älskar tisdagar...

För det första kort dag i skolan och för det andra så har jag lektion med Bello..Så idag hade jag lektionen med honom i dressyr och det gick jättebra i början. Sen brukar jag alltid vara så snäll ryttare att länga på så hästen får sträcka på halsen men det ska jag aldrig mer göra med Bello för han bli som i början, seg och inte arbetsvillig alls. Men fick igenom han igen när jag travade av han igen, bebis.

Men jag är nöjd passet som tusan, inte varit så fin på länge. Där ser man att en 28-åring kan.. 


Nu blir det snart sova men först ska jag kolla på matte och lite kommunikation,,puss


PS Sov gott DS

 
 
Ingen bild

Maria

23 november 2011 14:31

Tycker du inte de är fel att träna en häst som är 28?
Personligen tycker jag att dem bara ska få vila och och nån skogstur nån gång.
Oftast har dem ont nånstans när dem är så gamla.
Alla tycker olika, men jag tycker de är hemskt att träna en så gammal häst.

Emma Bävermalm

24 november 2011 20:13

Nej jag tycker inte det för han mår bra av att få röra på sig :) jag fortsätter inte rida han om han bli segare å segare men just nu är han pigg..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Bävermalm - 13 november 2011 15:13

Duktig som jag är så gick man upp 09:20 idag och åkte till stallet direkt efter frukosten. Och man gick och la sig vid 02:00-tiden och det var sjukt länge sen jag var uppe så länge.  Så nu har jag ätit och är mätt i min mage och varit i stallet pus...

Av Emma Bävermalm - 12 november 2011 20:42

Tillbaka till plugget efter härligt stall med underbara hästar. Idag red jag faktiskt en syrrans medryttarhäst Cim och hon hade då min lilla häst med namnet..??? Vad hette han, riktiga namn alltså!  Vi tog oss ut en sväng i skogen så hästarna fick ...

Av Emma Bävermalm - 12 november 2011 10:58

Vaken, är jag faktiskt klockan 10 idag... Idag blir det plugga, plugga, plugga och ännu mer plugga + stallet. Vet ej när det bli men någon gång blir det i alla fall. Jag har sovit gottigott i natt hihi.   Måste plugga! Ha det gött ...

Av Emma Bävermalm - 11 november 2011 21:51

Jaha, vad ska man säga? Jo, att jag har ridit världens finaste häst idag nämligen Tessan. Tränaren hade inget och klaga på så jäkla roligt att höra.. ÄLSKAR DIG TESSAN!! Det var i alla fall markarbete som stod på schemat idag och det är lite svårt at...

Av Emma Bävermalm - 11 november 2011 09:01

Hade som sagt ingen tid och blogga igår men ska försöka blogga lite idag!    Inställ matte på morgon, börjar egentligen 09:30 men börjar 10:30 istället och det är skönt även om det bara handlar en liten timme så kan jag sitta hemma halv timme til...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards