Alla inlägg den 1 november 2011

Av Emma Bävermalm - 1 november 2011 20:36

Hade som sagt dressyrträning med bebisen idag och det gick bättre än vad jag hade förväntat mig. Visste han är stel som en pinne och det lite tid för han att komma igång, men jag är riktigt nöjd med honom!  

Så imorgon känner han lugn dag då jag och syrran skrittar på pollarna runt hälltorpssjön eller "arga tanten", vi får se på det. 

Ska strax sova, ska upp sju imorgon och ta morgonen imorgon för bästa Sara, så slipper hon sticka dit när ändå vi ska vara där tidigt. 

Nu taggar jag CR imorgon med Tessan, 90cm och 1m blir det som sagt..


Ell lycka till kanske? (:

Av Emma Bävermalm - 1 november 2011 10:52

Anmäl dig till cleround på Lilla Edets Ridklubb via tävlingsdatabasen eller mejl som står på deras hemsida www.lerk.se 

"Tävlingen" kommer hållas inne i det stora ridhuset :) 

Start kl 17:00

Höjder från 50cm till 120cm ! 


 

Av Emma Bävermalm - 1 november 2011 10:23

Gudars vad tider rinner iväg och det är redan tisdag morgon, kan inte tro att det är sant! Idag kommer det nog bli en ganska lugn dag som det står på schemat just nu. Nu på dagen ska jag försöka få mig själv att dammsuga och damma på mitt rum ! 

Vid fyra tiden kommer jag nog vara i stallet och pyssla lite med bebisen och sen är det träning som står på schemat som sagt och det är dressyr idag för Åsa. Önska mig lycka till?!


Skriver mer sen,, puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards