Alla inlägg den 8 november 2011

Av Emma Bävermalm - 8 november 2011 19:57

Skolan har varit bra och väldigt kort som tur är ... älskar tisdagar...

För det första kort dag i skolan och för det andra så har jag lektion med Bello..Så idag hade jag lektionen med honom i dressyr och det gick jättebra i början. Sen brukar jag alltid vara så snäll ryttare att länga på så hästen får sträcka på halsen men det ska jag aldrig mer göra med Bello för han bli som i början, seg och inte arbetsvillig alls. Men fick igenom han igen när jag travade av han igen, bebis.

Men jag är nöjd passet som tusan, inte varit så fin på länge. Där ser man att en 28-åring kan.. 


Nu blir det snart sova men först ska jag kolla på matte och lite kommunikation,,puss


PS Sov gott DS

Av Emma Bävermalm - 8 november 2011 19:57

Skolan har varit bra och väldigt kort som tur är ... älskar tisdagar...

För det första kort dag i skolan och för det andra så har jag lektion med Bello..Så idag hade jag lektionen med honom i dressyr och det gick jättebra i början. Sen brukar jag alltid vara så snäll ryttare att länga på så hästen får sträcka på halsen men det ska jag aldrig mer göra med Bello för han bli som i början, seg och inte arbetsvillig alls. Men fick igenom han igen när jag travade av han igen, bebis.

Men jag är nöjd passet som tusan, inte varit så fin på länge. Där ser man att en 28-åring kan.. 


Nu blir det snart sova men först ska jag kolla på matte och lite kommunikation,,puss


PS Sov gott DS

Av Emma Bävermalm - 8 november 2011 12:36

I skolan nu då.. ska snart ha svenska och efter svenskan är det hem gång,, skönt! Kort dag 08:25-13:40,, älskar!! Blir att stessa lite när jag kommit för jag bussen går strax därpå till stallet. Idag är det nämligen dressyr träning med min söta lilla polle Bellmando..som står på ÖStergårdsridklubb som ni säket vet..

Skriver mer när jag kommit hem från stallet och hur det gick på träningen, ha de gött så länge, puss!! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards