Alla inlägg den 9 november 2011

Av Emma Bävermalm - 9 november 2011 20:43

Nu precis satt jag och syrran och snackade om stallet. Hur många timmar det tar att vara i stallet om man ska göra alla grejer åt en häst? Dvs detta:


- mocka

- fylla på vatten

- kraftfoder

- 2 st fullproppade höpåsar

- bosta före och efter ridningen

- rida, 1h

- hämta utrustning till sig själv och hästen

- Hämta hästen i hagen, 200m till hagen

- Sopa stallgången


Kommentera, skriv ungefär hur lång tid det tar för dig..


Puss

Av Emma Bävermalm - 9 november 2011 17:05

Hemma från skolan och det är onsdag, kan inte bli bättre! Äntligen är den långa dagen över och för det första sovmorgon imorgon till kl 09.45, så jäkla gött. Denna dagen har varit som sagt lång, inte jätteseg men seg xD och sen har den varit rolig.  

Idag ska jag väl inte göra så mycket utan bara chilla vid datan, plugga kommunikation och matte tror jag.


Var som sagt i stallet igår och red lektion med Bello och då sa även ägaren till honom att hon kanske ska ta hem sin tredje häst i Januari. Jag och syrran får kanske börja rida honom med men det är inte säkert lilla Rusty kommer hem men de hade varit kulkul.    Måste hinna med skolan också!


Puss 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards