Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Emma Bävermalm - 19 oktober 2011 20:24

Mattenörd kan ni kalla mig ja?  Suttit med matte några timmar nu,,.. lite trött i huvudet men det är bara att kämpa en stund till.. märker ju att jag har blivit mer duktig än jag började med denna procent,, börjar nog kunna detta nu  ...har imorgon och helgen på mig med, känns bra! 


Håller på med procent, vad gör just du i matte nu ?  Roligt? Tråkigt ? 

Jag kan själv tycka det är kul om det är lätt !  


Nu ska jag forsätta en stund till,, puss 

Av Emma Bävermalm - 19 oktober 2011 17:56

Ja då är denna skoldag över och det har varit lång och dag fast kul. Har man goa klasskompisar så kan man ju inte klaga. Idag har jag haft idrott, fast den var egentligen inställd men det hade inte de skrivit ut på anslagstavlen på It´s learing på ale gymnasiums hemsida. Sen hade jag hålltimma i ca 1h och 50min, lunchen inlägg i den tiden och sen matte, engelska och sen till svenska. Och just det, hade utvecklingssamtal ochd det gick la bra, snäll och positiv som vanligt. 

Idag blir det väl att det lugnt och så IGEN, skönt men uttråkande. Finns ju inget och göra här jag bor, mer en kompisar och stallet. 

Skulle varit med Sanna, men det blir inget för klockan tickar och jag måste plugga. Så det får bli någon annan kulkul dag. 


 Just det, ni som läser bloggen, har ni blogg ? KOMMENTERA isf. 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards