Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Emma Bävermalm - 30 oktober 2011 22:09

Helt underbart att Rolf-Göran med sin häst Casall La Silla tar hem en av deltävlingarna i världscupen i hästhoppning! Han ligger rankad på andra plats på världscupen totalt. Helt underbart ekipage, fantastiska! Roffe slog Michael Whitaker och Ludger Beerbaum, som är så grymma.. Just det Malin Baryard Johnsson gick runt med noll fel men med ett ynka litet tidfel, satan i gatan, vad trist!

Nu blir det strax bedtime tror jag, en dag imorgon också vet ni. Första lovdagen! Bara njuta upp till tusen ! Imorgon ska jag med syrran som sagt in till staden och träffa kusin vitamin och gå och shoppa i staden och fiska, shoppa osv...

Ska du göra första lovdagen imon då??

Skriver mer imorgon, pöss

Av Emma Bävermalm - 30 oktober 2011 18:29

Är nu mät, nyduschad, slö, kan det bli så mycket bättre?! 

Kungen gick bra idag och väldigt stel i början men det släppte i slutet och då gick han finfint. I höger varv tycker jag han är väldigt stel och vänster mycket finare. Tränade idag mycket på han skulle ha kort galopp och inte bara galoppera fort som han vill. Ordning på torpet ska det vara! 

Och sen slutet fick han skutta på räcken som är ca 70cm höga för det älskar vi.  


Vill någon se film från idag?


Puss 

Av Emma Bävermalm - 30 oktober 2011 10:09

Yes, man vaknade idag 10:05 men den var bara 09:05 efter man ställde tillbaka en timme i natt klockan tre men det gjorde jag imorse! 

Idag blir det chilla och vara med bästa Jossan som sagt och hon ska med till stallet och se "min" söta kung <3 markrbete på schemat idag och lite dressyr i början. Så nu får jag hoppas vädret håller i sig och att det det slutar regna! Hatar regn när man ska rida  

Skriver mer sen,, puss 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards