Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Emma Bävermalm - 29 oktober 2011 18:22

Hade en liten bloggpaus där som ni kanske märkte, kände mig inte alls för att plugga. Nu tror jag ska börja lite smått igen hihi. 

Nu är det helg och nästa vecka är lov som nog de mesta människor har och det känner jag ska bli gött och ha lite paus från pluggandet.

Denna veckan har är jag lite fullproppad och det är gött,, hatar att bara att sitta hem och slösa tid på min ledighet. 

Idag (lördag) - Varit i stallet och ridit på Kungen och Lina Cimsan. Red ut ! <3

Söndag - ska världens bästa Jossan med till stallet, ska nog ha dressyr/mararbete.

Måndag - ska jag in till stan och träffa Kim, min "kusin" <3 men för mig är hon kusin <3

Tisdag - ska antingen träna Kungen för en tränare, dressyr, eller ska jag rida igen på lerk. Men ska ändå upp och rida Kungen oavsett hur det än blir. 

Onsdag - Rida Kungen och sen på kvällen CR  på lerk med Tessan, 90cm 1m <3

Torsdag - Kungen, Enköping ! Är i Enköping till Söndag


För er som undrar så hyr vi dessa hästar 4 gånger i veckan. 


Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards