Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Emma Bävermalm - 23 oktober 2011 21:48

Sista inlägget för idag, ska nana nu  är trött !

Tagga matteprovet imorgon och hoppas att det går bra men kan inte göra bättre än vad jag gör. Hoppas bara E på detta prov för jag tycker procent är småklurigt, får man högre så är jag mer än nöjd! Sen är det bara inlämningsuppgifterna som är till torsdag som jag som sagt vill  C på..

Längtar så grymt mycket efter lovet så det är inte sant ! Bara sova,, finns inget bättre! 

Puss

Av Emma Bävermalm - 23 oktober 2011 14:39

Jahopp, det verkar som ingen vill se "hoppfilm" på mig och Bello, då skiter vi i det. 


Idag satte jag klockan på 08:30, duktig som jag är....och då gick jag upp åt och grötfrukost. Sen far jag och syrran till stallet och red "Kungen" och Cimsan. De var duktiga och vi alla fyra hade riktigt kul när vi red runt Hälltorpssjön, Sjövallen. Jag jobbade inte Kungen något i form utan fick han fick huvudet åt alla håll och kanter. Bebis   Jag bara njöt när vi var ute och det var helt underbart och solen sken, finns bara inget bättre.

Nu taggar jag hoppträningene på Tisdag med han !


Nu blir det att plugga matte och lärande och utveckling,, hejja Emma!!

Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards