Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Emma Bävermalm - 22 oktober 2011 20:31

Idag, så hände något som jag inte trodde skulle hända. Det var att rida Bello och Cimbria på Östergårdsridklubb. Men det är Bello jag red mest för jag ska hoppträna han på Tisdag för en tränare som jag inte vad sod hon heter, haha. Men sjukt kul ska det bli  asså. Han är heter Bellmendo egentligen men kallas som sagt Bello, 28 år och är en maxad c-ponny. Så Idag så fick jag skutta honom, ca 75cm.

Och nu har jag pluggat lite matte och det går bra och sen så har jag suttit med lite med lärande och utveckling som jag SKA ha C i, som jag har besämt hihi. 


Vill ni ha film är när skuttar med Bello ? Minst 3 kommentarer. 


Puss 

Av Emma Bävermalm - 22 oktober 2011 11:28

Godmorgon på er...! 

Gick upp 40 minuters sen för papps kom in o väckte  mig, inte okej ! Men pappa hade faktiskt en anledning för hans bror skulle till Tjörn och hämta en köpt bil. Sen ringer brodern och säger att inte ägarna svarar så det bli inget.

- Papps, då kunde jag sovit längre, ropar jag. 

- Nä det hade du inte kunnat göra för klockan är snart halv tolv.

- Tack, då papps  


Det var min morgon. Men idag ska jag väl inte göra så mycket utan mest plugga tror jag och kanske träffa någon kompis men vi får se. Annars blir det bara chill.

Har matteprov på måndag -.- och två inlämningsuppgifter till torsdag.

Det var det jag hade kvar att skiva nu.

Ha en go dag på er, puss 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards