Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Emma Bävermalm - 31 oktober 2011 23:13

Nu är mina ögon trött och då blir jag trött på köpet så nu ska jag ta mig ur datastolen och gå och lägga mig. Imorgon är det en ny dag med nya krafter vet ni ! Jag ska bland annat träna Kungen för min tränare, taggad till tusen,, 

Sov gott alla söta läsare,, puss

Av Emma Bävermalm - 31 oktober 2011 18:18

Ja, äntligen hemma! Jag har så ont i min fötter nu va när man gått i högklackat i över sex timmar. Det var två saker som fick åka med hem och det var en parfym från HM och mjukisbyxor ifrån Cubus. Jag och syrran åt på donken där så nu blir det inte donken på länge,, vill inte bli en tjockis! 

Tack för en underbar dag Kim och syrran, ni är bäst!   

Och det är bara en tidfråga tills vi ska träffas igen Kim, bästa kusinen!


Resten av denna måndag ska jag bara chilla och kolla om det finns något kul på TV som ridsport men det finns det säkert,, men ska ge TV en chans.. annars blir det datan hihi.. 


Puss 

m

Av Emma Bävermalm - 31 oktober 2011 09:56

God morgon! 

Vaknade klockan 09:23 och inte kunde sova mer och jag som ville sova längre. Nä,, men seriöst det behövs inte för nu är jag utvilad och pigg!! Jag är mer en kvällsmänniska än morgonmänniska HAHAHA. 

Är du en kvällsmänniska eller morgonmänniska? MOTIVERA GÄRNA DITT SVAR! 

Idag ska jag tagga staden med syrran och kusinen, yeah! Ska försöka hitta lite kläder och min garderob är typ tom men HAHA!


Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards