Alla inlägg under oktober 2011

Av Emma Bävermalm - 16 oktober 2011 20:20

Duktig är nog bara förnamnet för mig. Jag har skickat iväg två skoluppgifter idag och det är helg...SÖNDAG!

Känner mig bara så bra så nu hoppas jag bara de är väl skriva så jag kan få ett Godkänt betyg i alla fall..

Nytt betygsystem

F - IG

E -  G

D - G+

C - VG

B - VG+

A - MVG


Har du det gamla beygsystemet eller det nya ? :)) Har hört att visa skolor har kvar det gamla men vet inte bara om det är rykten. 

Av Emma Bävermalm - 16 oktober 2011 18:15

Jadå är man hemma ifrån stallet och ridit kungen Bello.   Han var i stel i början och i slutet var han ganska så fin men det är första gången jag rider honom så jag är nöjd. Han var pigg och glad och det är ju helt underbart.

Och jag vet att det är tråkiga inlägg utan bilder men jag jag har typ inga!!!!  

Lovar att det ska komma upp någon bild på kungen om jag får lägga upp för ägaren. Så snart ska jag sticka in i duschen och sen är det att sätta igång med läxorna som är mindre kul. Först kommer det roliga och sen tråkiga! Ha det gött så länge, pussi  

Av Emma Bävermalm - 16 oktober 2011 12:03

Tråkig start av dagen men det måste ju göras men i eftermiddag ska det hända en kul grej!

Just nu sitter jag och försöker plugga och det är bara så tråkigt men det måste ju göras. Ska försöka skicka in svenska och lärande och utveckling (bf-ämne) så jag inte behöver tänka på de. Så är det bara engelskan och matte kvar som är så tråkigt. HJÄLP !

Berättar sen jag har gjort den kuliga saken alltså att rida kungen Bello  

Ha en go dag på er !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards